A Wizz Air új bónuszcsomagot tervez létrehozni a cég vezérigazgatója, Váradi József számára, írja a Bloomberg.
Részvénypiaci témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
A következő hat-tizenkét hónapban a Wizz Air járatokat indíthat Indiába, és megpróbál betörni Pakisztánba is. A légitársaság jövő év márciusától vezeti be az Airbus új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú repülőgépeit a London és Dzseddah közötti közel hét órás útvonalon. Míg a legtöbb hagyományos légitársaság háromfogásos étkezést, dönthető üléseket és szórakoztató képernyőket kínál a hosszú távú járatokon, a Wizz éjszakai járatain mindez nem lesz jelen, erről is beszélt Váradi József.
A Wizz Air jelentős utasszám-növekedésre számít a következő évben, különösen az új közel-keleti útvonalaknak köszönhetően. Váradi József vezérigazgató a Reutersnek nyilatkozva elmondta, hogy globálisan 15-20%-os növekedést várnak.
Az Indexnek adott interjút Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a légitársaság elmúlt 20 évéről, és jövőjével kapcsolatban. Az interjúban a vezérigazgató többek között azt is elmondta, hogy néhány éven belül nemcsak a repülőgépflottát, de munkavállalóik számát is több mint duplájára emelnék, emellett pedig a budapesti repülőtér visszavásárlására irányuló törekvésekről is elmondta véleményét.
Növekedést tervez Magyarországon a Wizz Air annak ellenére, hogy a hajtóművek biztonsági felülvizsgálata váratlan kapacitáskieséseket hozott – mondta el Váradi József. Az emberek utazási kedve töretlen, a Wizz Air még mindig a legnagyobb a magyar piacon, a Budapest Airport visszaállamosítása pedig jó törekvés – tette hozzá a Világgazdaságnak nyilatkozva.
Abu Dzabiban adott interjúkat Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, akit többek között a Boeing és az Airbus gépek meghibásodásairól és a közel-keleti terjeszkedésről kérdeztek.
A tavalyi káoszos nyarat követően az idei sem lesz felhőtlen az európai légiközlekedésben – mondta el Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Bloomberg tudósítása szerint.
Egy géppel bővít Magyarországon a Wizz Air, új járatok jönnek és több útvonalon sűríti a menetrendet nyáron a légitársaság – mondta el mai sajtótájékoztatóján a cég elnöke, Robert Carey. Váradi József vezérigazgató hozzátette, hogy a covidra lehetőségként tekintett a Wizz Air, ennek köszönhetően 60 százalékkal magasabb kapacitással üzemel idén a járvány előtti szinthez képest, míg az iparág még el sem érte a 2019-es szintet. Az ellátási lánc továbbra is kiszámíthatatlan, így nem lehet sokkal jobb nyarat várni idén, mint tavaly, de a légitársaság tanult belőle, és tartalékokat épített be a rendszerbe.
Nem jó jelölt a Wizz Air felvásárlásra vagy fúzióra – mondta el a vállalat vezérigazgatója, Váradi József a gibraltári CAPA légiközlekedési konferencián a Reuters tudósítása szerint.
„Nem gondolom, hogy bárkinek is gyors javulásra kellene számítania” a légiközlekedési szektor helyzetében, mert miközben a forgalom a vártnál gyorsabban emelkedett, „hihetetlenül haszontalanok” a munkavállalói sztrájkok, amelyek csak lassítják a repülőtéri forgalmat – fejtette ki meglátását a Politico podcastjében Váradi József.
A héten kikerült az internetre egy videó, amelyben Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója arról beszélt, hogy néha a fáradtság ellenére is szükség van az extra erőfeszítésekre a dolgozók részéről. Ezeket a megjegyzéseket éles kritika érte a szakma részéről, főleg a pilótákat és az utasokat érő biztonsági kockázatok miatt. Válaszként az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége vizsgálatot indított az ügyben - írja az Index.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a héten egy értekezleten azt mondta a légitársaság alkalmazottainak, hogy túl sokan vesznek ki szabadságot a fáradtság miatt, és hogy néha szükség van arra, hogy extra erőfeszítéseket tegyünk. A kiszivárgott videót a közösségi médiában elképedve fogadta a repülési közösség.
Bezárt a BAR:24, az az online borbár, amely vállalkozás beindítására Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa több magánbefektetővel összefogva több száz millió forintot fordított.
Még a koronavírus-járványból sem épült fel teljesen a légiközlekedés, máris itt az újabb sokk a szektornak: az orosz-ukrán háborúval következtében megugró olajár. Vajon lesz, aki ismét megmenti a bajba jutott légitársaságokat, vagy csődök sorozata jöhet? A magas üzemanyagárak miatt pedig elfelejthetjük nyárra az olcsó jegyeket? Az iparági trendekről és kihívásokról, a Wizz Air helyzetéről és terveiről beszélgettünk a légitársaság alapítójával és vezérigazgatójával, Váradi Józseffel. Megtudtuk azt is, hogy mi lesz a szerepe az idei budapesti vizes vb szervezőbizottságában és hogy miért jó ez az esemény az országnak.
Idén már fordulatot remél a járványban a Wizz Air vezérigazgatója, Váradi József és a tervek szerint a válság előtti utolsó évhez, 2019-hez képest is 150 százalékos kapacitással repülnek majd. A Wizz Air a covid időszakát igyekezett terjeszkedésre kihasználni, a versenytársak kapacitáscsökkentéseire reagálva.
A Wizz Air vezérigazgatója szerint az emberek mobilitási igénye vissza fogja állítani az utazási kedvet, de sokkal inkább bízik a hosszú távú talpra állásban, mint a rövid távúban, úgy véli, a légiközlekedési iparág talán 2024-25-re jut újra a 2019-es szintre - írta a Magyar Nemzet kedden.
Idehaza a vártnál magasabb infláció csak a forintot mozgatta meg.
Nem ujjongnak az ötletért.
A munkaerő felvételt is korlátozni fogják.
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború legfontosabb híreivel.
Amerika szeirnt jó irányba haladnak a dolgok.
A tervek szerint 5 milliárd dollárt vonhat be a cég.
A januári kép egyelőre nagyon csúnya.
A Gránit Alapkezelő vezetőivel beszélgettünk.
Mit látunk a piacokon?